Bensiinijaama lugu

Müügi ja soovituse erinevus. Piltlik võrdlus

Kuidas soovitusturunduse süsteem toimib?
 

"Me räägime iga päev teistele inimestele oma kogemustest või sellest, mis on meile mingil moel hea mulje jätnud. Seega me tegeleme soovitusega, soovitame neid sündmusi või asju ka teistele. Kuid me ei saa selle soovitamise eest mingit tasu.

 

Kuid SOOVITUSTURUNDUSE puhul on see teistmoodi. Firma ei kuluta raha tavalise, klassikalise reklaami peale, vaid selle asemel jaotab selle õiglaselt nende vahel, kes tema tooteid teistele inimestele edasi soovitavad.

Selle süsteemi näidis
Samas piirkonnas on kolm bensiinijaama. ESSO, TEXATO ja üks, mida kutsutakse FREE.
ESSO ja TEXACO on teinud suuri kulutusi suurepärase hoone rajamise peale, seal on uued kauplused, hea teenindus ja nad on teinud ka suuri investeeringuid reklaami peale.
Aga see FREE ei kuluta raha reklaami peale ja seal on vaid iseteenindus, kuid tal on oivaline plaan, kuidas pakkuda oma klientidele suurepäraseid auhindu:

FREE bensiinijaama kliendina saad endale liikmenumbri, mis annab sulle õiguse soovitada seda bensiinijaama ka teistele. Iga kord kui keegi sinu soovitatud inimestest seal tanklas tangib, näitab ta oma liikmenumbrit ja firma maksab sulle selle eest.

Ja nii saavad ka need FREE kliendid, kellele sa oled seda bensiinijaama soovitanud, samamoodi endale oma isikliku kliendinumbri ja saavad seda FREE tanklat samal moel edasi soovitada. Selle asemel, et kulutada umbes 60% oma kasumimarginaali kalli reklaami peale, jagab FREE bensiinijaam sama summa õiglaselt edasisoovitavate klientide vahel,

Sel moel iga edasisoovitav klient võib saada raha mitte üksnes nii palju, et saaks endale bensiini osta, vaid võib seda saada ka tunduvalt rohkem.

Nüüd on küsimus. Mllises bensiinijaamas sa tahaksid tankida? Kas selles, kus
maksad selle eest iga kord või selles, kus sa võid tegelikul ka raha juurde teenida?

Kui sa saad sellest lihtsast eelistusest aru ja kohaldad seda üha suureneva nõudega heaelu, tervise ja nooruslikkuse turul, si oledki jubais selles äris sees, bisnessis, mis on 21 sajandi äri - SOOVITUSTURUNDUS

"Igas vanuses inimesed võivad selle põhimõtte kergelt ära õppida, sest me tegeleme sellega ju pidevalt. Kui soovid rohkem saada teada selle ärivõimaluse kohta või kui soovid sellekohast kirjandust, siis pöördu julgelt selle poole, kellelt selle info said."

 

Toodete otsetellimiseks firmalt kirjuta mulle või siis sellele, kes sulle seda kodulehte soovitas! Saad lugeda ka siin kodulehel olevat eestikeelset tooteinfot. Samuti ka äriinfot kui see sind huvitab! Meil on hea koostöö!enlightened Lia